5/14/2011

saját. a legjobb barátnőm elvesztéséről.

"Még egy hónapja elválaszthatatlanok voltunk. Közös álmokért harcoltunk.
Ma már ezek az álmok elszálltak, ez a két barát: én és ő elváltak.
Nem tudom. fogalmam nincs miért alakult így a sorsunk
Mai napig azt érzem, hogy mi ezt még átugorjuk és nem vonszoljuk.
Nem titkolom tovább, rosszul esett, hogy magamra hagytál.
Hogy egy másik barát miatt otthagytál.Nekem ez fájt!
De a szívem neked mindent megbocsájt.Lehet hogy te már nem szeretsz 
úgy mint régen,
Viszont én minden nap az iskolában csak azt nézem, hogy egy másik lánnyal
az élen, a megmaradt fél évben, csak vele vagy, s én féltem.
Féltem, hogy végleg kizársz a szívedből, s kiveszel egy darabot a szívemből.
De én annál többet jelentek neked, vagy nem?A semmibe veszel? Őrültnek nevezel?
Én nem vagyok őrült kikérem magamnak!Vagy már nem hiszel a szavamnak?
De ugye a közös emlékek megmaradnak?Mindegy.Lényegtelen.De azért tudd,
hogy nekem mindig te leszel a legelső és a legjobb barátnő.."

8 megjegyzés:

  1. tanulságos!!!!

    VálaszTörlés
  2. hmm. érdekes.:'oo én "most" vesztettem el 2 "legjobb barátomat.." ők voltak csak...
    legjobb barátnőm volt... elment a suliból minden nap,egész nyáron együtt voltunk... más lett a baráti köre... én még tűrtem. minden hétvégén láttuk egymást,de már nem csak 2en voltunk hanem az ő pasija is ott volt... megismertem őt is és elválaszthatatlanok lettünk.. mindig velük voltam és nem vitáztunk se semmi... egyik nap ők szakítottak. a lány anyja felhívta az enyémet és lehordott minden féle mindennek.x"d /pedig nem csináltam semmit... sírtam mint állat.:/ nem értettem/
    2 hónapig nem szóltam hozzá, nem találkoztunk,nem beszéltünk... egyik nap fbon rám írt.. mondta hogy találkozzunk.. találkoztunk és 2órát együtt voltunk... úgy látszott minden hogy helyre jön... DE NEM JÖTT... Nem értette hogy nekem mi a bajom ezzel a barátsággal, és én sem hogy neki mi a baja. Így végül annyit beszéltem utoljára vele amíg le tuskó parasztozott... (Y)
    Ja és amikor szakítottak akkor én a fiúval jóba voltam.:oo minden nap beszéltünk.. telefonáltunk egymásnak. smseztünk/MINT BARÁT!/ minden nap mindenki azt mondta hogy mi járunk...Pedig NEM,így inkább az lett a vége hogy nem beszéltünk többet...
    a barátságok mikre nem képesek..:') EZEK NEM IS BARÁTSÁGOK:') ezt jegyezd meg.:D

    VálaszTörlés
  3. rossz lehetett neked akkor.(N)
    sajnálom!!
    én 10 éve ismerem ezt a lányt akiről írtam és szerintem csak azért veszítettem el mert a tesóm és az ő tesója összevesztek.. én még mindig szeretem és nem akarom elveszíteni de már nincs remény.* :(
    Rossz időket élek most át.!
    Köszönöm hogy ezt leírtad nekem együtt érzek!!!! <3

    VálaszTörlés
  4. Majd lesz jobb.:') (én 8éve ismerem...x"d)
    énis.(: <3

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. hat nem tudoooooooooom.
    ma meg egyutt voltunk egesz délutaaaan.:/
    nemtudoooooooooooom mi lesz ebbol.<3

    VálaszTörlés
  7. majd kibékültök(:
    hacsak a közeg amibe van / akikkel van / nem beképzelt csírák:'DD mert ha igen akkor ne is akard.:') mert akkor a legjobb barátnőjét is le fogja nézni(: saját tapasztalat.:'D ő lesz az isten meg minden(Y) :')
    csak arra kell gondolni hogy helyre fog jönni. ha tényleg igaz barátnőd akkor helyrejön és kibékültök ha meg nem akkor meg megy a "kukába":'d

    VálaszTörlés
  8. ez elééééééééég elgondolkodtatóóóóó:OOO
    erre most csak annyit hogy: no comment! :P
    de köszönöööööm a tanácsokat:)

    VálaszTörlés